Голова Держекоінспекції пояснив, чому не можна розрізати Delfi

02 серпня 2020 р. 17:15

екологія

Танкер Delfi, що застряг на пляжі в Одесі, не можна розрізати через можливий витік нафтопродуктів, що спричинить шкоду в 40 разів більшу, ніж усі, що сталися тут раніше.

Так думку висловив голова Державної екологічної інспекції Андрій Мальований у Facebook.

За його словами, саме через це інспекція не рекомендує розрізати корабель, хоча це могло б полегшати його прибирання з пляжу. 

«Від судновласника не отримано жодної інформації щодо кількості нафтопродуктів, що була на борту затонулого танкера. Зараз розглядається варіант розрізання Delfi для евакуації, оскільки цілим прибрати танкер не вдалося. Тоді все пальне з машинних відділень потрапить до Чорного моря. Потенційна шкода довкіллю може у 40 раз перевищити всі ті розливи нафти, що були з 22 листопада минулого року», - написав посадовець.  

Наразі інспекція оцінює шкоду, нанесену судном екології одеського узбережжя, у суму в 20 тисяч доларів США, однак це не кінцева сума. 

Нагадаємо, Адміністрація морських портів України повідомила про початок переговорної процедури закупівлі  послуг з підняття та видалення танкеру Delfi. 

В адміністрації повідомили, що 27 липня експертна комісія з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій ДСНС України класифікувала ситуацію, що виникла внаслідок аварії з затонулим танкером – бункерувальником як надзвичайну ситуацію техногенного характеру місцевого рівня.

24 липня Адміністрація морських портів України оголосила тендер на послуги з видалення судна Delfi з акваторії морського порту Одеса. Тендер планували провести як відкриті торги, що передбачало проведення аукціону, а переговорна процедура не передбачає конкуренції.  

21 липня, АМПУ заявила, що збирається власними силами підняти танкер Delfi, оскільки 20 липня сплив термін, коли судновласник мав підняти танкер.

Також нагадаємо, що працівники Державної екологічної інспекції, взяли 16 липня проби у воді поблизу затонулого танкеру Delfi, та виявили вміст нафтопродуктів на рівні 0,25 міліграмів на кубічний дециметр при нормі у 0,05 міліграмів.

Увечері 21 листопада 2019 року стало відомо, що сильний штормовий вітер зірвав з якоря танкер Delfi, і судно знесло до берегів Одеси.

Підписуйтесь на розсилку найголовніших новин в telegram. Дізнавайтеся першими про найважливіші та найцікавіші події Одеси!

інше

Господарський суд Одеської області розпочав розгляд справи проти Одеського національного медичного університету щодо боргу за енергопостачання. Про це йдеться на сайті суду. Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "Одеська обласна енергопостачальна компанія" вимагає стягнути з Одеського національного медичного університету 593,6 тисячі гривень. "Розглянувши матеріали позовної заяви, господарський суд визнав їх … читати далi

Перший рік роботи Ренійської міської ради VIII скликання завершується 7 грудня 2021 року. Робота сесії ради складається із двох частин: засідань постійних депутатських комісій та пленарного засідання. Про дисципліну відвідування депутатами Ренійської міської ради засідань своїх постійних депутатських комісій ІзбірКом розповідав раніше. Цього разу ми проаналізували дисципліну відвідування депутатами пленарних … читати далi

Міністерство охорони здоров'я України в своєму щоденному звіті про поширення та профілактику COVID-19 повідомило про 368 нових випадків інфекції та 23 нових летальних випадки, зафіксованих за добу 6 грудня в Одеській області. 8 тисяч 655 нових випадків COVID-19 зафіксовано в Україні станом на 7 грудня 2021 року. Зокрема, захворіли 716 … читати далi

Міністерство інфраструктури України у 2022 році планує провести чотири або шість концесійних конкурсів у Чорноморському, Одеському, Ізмаїльському та Бердянському морських портах. Про це повідомив заступник міністра Юрій Васьков на інфраструктурному дні Європейської бізнес-асоціації у Києві, інформує hubs. Він уточнив у презентації, що у випадку Чорноморського порту йдеться про перший і … читати далi

You control прозоро пресс-рум КВУ ЦПР