Коли та як реєструється електронний кабінет: дорожня карта вступника

03 червня 2021 р. 22:39

освіта

Вступники подають заяви для вступу до закладів вищої освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети.

Як зазначає Освіта.ua, для цього потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі. Однак наразі сайт неактивний. Він функціонуватиме з 1 липня –цього дня розпочнеться реєстрація електронних кабінетів вступників та можна буде завантажити всі документи.

Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

Для відкриття електронного кабінету слід вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету. 

Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:

  • одного з сертифікатів ЗНО – номер, пін-код та рік отримання (2018–2021); дані інших сертифікатів варто додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
  • свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер та середній бал додатка (про порядок його розрахунку дізнайтеся за посиланням).

Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.

Для того щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відеоінструцію, розроблену Міністерством освіти і науки України в 2020 році. Вона допоможе попередньо зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету, однак слід пам’ятати, що в 2021 році деякі деталі реєстрації можуть змінитися. 

Які дані та документи потрібно завантажити?

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

  • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів;
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
  • фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту. 

Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG, PNG), а максимальный розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи? 

Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальних комісіях створюють спеціальні консультаційні центри. Абітурієнти можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, та ін.

Що буде, якщо внести неточні дані?

Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо. Тому краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно. Зміна середнього бала свідоцтва про освіту після подання першої заяви можлива лише шляхом звернення вступника до закладу освіти, де було зареєстровано першу заяву.

Скільки можна подати заяв?

Вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання в будь-який заклад вищої освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 30 заяв на контракт.

У кожній заяві, яку абітурієнт подає на бюджет, потрібно обов’язково встановити її пріоритетність – від 1 до 5, де 1 – це найвища пріоритетність, а 5 – відповідно, найнижча. 

Установлення пріоритетності – важливий крок, адже змінити її після подання заяви неможливо.

Протягом якого часу приймають заяви?

Прийом заяв та документів від вступників розпочинається 14 липня (крім вищих військових навчальних закладів (закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання), військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти) та закінчується: 

  • 16 липня – для осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів, творчих конкурсів; 
  • 23 липня – для осіб, які вступають за результатами зовнішнього незалежного оцінювання, іспитів, творчих конкурсів, складених із 01 по 13 липня.

Нагадаємо, Верховна Рада України ухвалила за основу проєкт змін у закон України "Про освіту" щодо вдосконалення науково-методичного забезпечення освіти та якості навчальної літератури.

Закінчення навчального року 2020-2021 в Одесі планується в червні, коли переважна більшість шкіл міста завершать учбовий процес. 

Підписуйтесь на розсилку найголовніших новин в telegram. Дізнавайтеся першими про найважливіші та найцікавіші події Одеси!

інше

За період з 6 по 12 вересня було проаналізовано 185 пабліків, серед яких 87 сторінок (до 100 тис. підписників), що висвітлюють новини міста Одеса та Одеської області, проте не являються ЗМІ, 43 сторінки ЗМІ, 21 сторінка політичних партій, 21 сторінка пабліків, що тимчасово припинили поширення дописів, 13 масових пабліків, що висвітлюють новини Одещини, проте не є ЗМІ (100 тис. - 500 тис. підписників). Ознаками пропаганди … читати далi

Утилізація сміття, озеленення та прибирання вулиць: на початку літа у Херсоні «розіграли» тендерів щодо благоустрою на 26 мільйонів гривень. Серед переможців закупівель – як «динозаври» херсонського комунального ринку, так і відносно нові фірми, близькі до оточення нового міського голови Херсона та створеної ним партії «Нам тут жити». Що не так … читати далi

У 2017 році на створення "Картки вознесенця" було витрачено більше 1 мільйона гривень, зокрема 261 тис. 550 грн з місцевого бюджету. Однак наразі пластикові картки не працюють і навіть не видаються жителям громади. У чому справа, з'ясовував Центр публічних розслідувань. Фінансування “Картки вознесенця” в рамках співпраці з ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» … читати далi

Завтра, 15 вересня, відбудеться чергове дев'яте пленарне засідання Одеської міської ради VІIІ скликання. Центр публічних розслідувань підготував інформацію про те, як депутати готувалися до сесії: відео засідань депутатських комісій, їх склад, порядок денний, протоколи засідань. Постійна комісія з питань транспорту і дорожнього господарства, комісія з питань регламенту, депутатської етики, реалізації державної регуляторної політики … читати далi

You control прозоро пресс-рум КВУ ЦПР