В Україні розробили велосипедні держстандарти

27 грудня 2018 р. 11:21

ДСТУ «Планування та проектування велосипедної інфраструктури» містять загальні положення про планування велоінфраструктури і розділи про її проектування на вулицях, дорогах і перехрестях населених пунктів, а також поза населеними пунктами і велодоріжок. Також у велоДСТУ є вимоги до конструкції та експлуатації велосипедної інфраструктури і велосипедних парковок.

Проект велосипедних ДСТУ має затвердити національний орган стандартизації — державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості».

Для чого велоДСТУ?

ДСТУ закладають єдину методологічну основу для планування і проектування велосипедної інфраструктури. Це дасть змогу поліпшити безпеку велосипедистів в Україні завдяки проектуванню та будівництву уніфікованої велоінфраструктури.
ДСТУ також сприятимуть розвантаженню доріг та вулиць, підвищенню безпеки дорожнього руху та зниженню негативного впливу автомобільного транспорту на довкілля (особливо у міських умовах).
ДСТУ заповнять законодавчу білу пляму і допоможуть втілювати в життя розроблені плани веломереж у різних містах України.
«В Україні бракувало державних стандартів про те, як проектувати якісну, уніфіковану для усіх міст та безпечну велоінфрастурктуру, бо в українських містах постійно зростає увага до велотранспорту. При цьому без єдиних велоДСТУ кожне місто проектує її по-різному, а інженери-проектувальники доріг і представники органів місцевого самоврядування потребують інструмент для прийняття рішень. Цим інструментом стануть велосипедні держстандарти, які розробили на замовлення АВК», – пояснює координаторка проекту «Зелене світло для велоруху в громадах» Катерина Шульга.

You control
прозоро
пресс-рум
КВУ
ЦПР

інше