30 квітня 2024 р. 22:33
В Одесі обрали перевізників на міських маршрутах
(Фото: Інтент)
Конкурс з обрання компаній, які обслуговуватимуть маршрути міста відбувся 30 квітня в одеському муніципалітеті.
За конкурсом спостерігав кореспондент Інтента.
Метою конкурсу стало те, що в деяких компаній завершилися угоди про надання послуг з перевезення пасажирів. Відновити угоди можна буде лише за результатами конкурсу.
На кожен маршрут були лише по одному претенденту, які й стали переможцями. За умовами конкурсу в перевізника мали бути автобуси не старіші 2000 року випуску.
Утім депутати націлювали маршрутників на використання повнорозмірних автобусів замість чинних невеликих "Богданів" та "Еталонів".
Йшлося про 62 маршрути, з яких працюють 49. Основною проблемою підприємці називають наявність водіїв. Річ у тім, що молоді чоловіки відмовляються йти на роботу через відсутність броні та побоювання, що їх мобілізують.
Тож водії здебільшого літні чоловіки. Маршрути розподілили між трьома компаніями "Віраж", "Ніко" та "Аліт-Автотранс".
"Віраж" подав заявку на продовження обслуговування (на п’ять років) таких маршрутів як №146, 175, 185, 203 й 232а. Комітет розглянув її та не мав нічого проти.
А от компанії "Ніка" та "Аліта Автотранс" зайшли на місце "Старс транс" колишнього віцемера Дмитра Жемана, яку у лютому усунули з ринку за скаргою. Спочатку компанії почали працювати як тимчасові перевізники, а тепер стали переможцями конкурсу на обслуговування маршрутів №145, 233, 191, 237, 6а, 16е, 149 та 288.
За інформацією ЦПР, таким чином відбулася легалізація змін у галузі одеських маршруток. Роками тут зберігали рівновагу інтересів ключових гравців, але конфлікт Жемана з мером Одеси Трухановим призвів до посилення власників автостанції "Старосінна" - компанії "Ніка" та "Аліта Автотранс", за даними Opendatabot, повʼязані через родину Морозових.
Водночас учасники конкурсного комітету визнали, що лоти з маршрутами №263л, 30а, 215, 124, 197а, 100а, 155 та 210 взагалі не викликали зацікавлення в учасників ринку транспортних перевезень – ніхто не подав заявку.
Раніше голова постійної депутатської комісії з питань транспорту і дорожнього господарства Петро Обухов зазначив, що Одеському муніципалітету доведеться придбати 200 одиниць транспорту, в разі якщо в мерії з'явиться бажання повністю замінити якісним громадським транспортом маршрутні таксі.
Він зазначив, що йдеться про транспорт загалом, тобто трамваї, тролейбуси і, якщо буде потрібно, то й автобуси.
Наразі ж на маршрутах міста щоденно працюють близько 70 трамваїв та приблизно така ж кількість тролейбусів й при цьому частину чинного рухомого складу треба замінювати через його застарілість. Утім, як зазначив депутат на придбання такої кількості транспорту в міста навряд чи будуть гроші.
17 травня 2024 р. 21:26
На Одещині модернізували судно16 травня 2024 р. 19:05
В Одесі закуплять плівку для трамваїв на понад мільйон гривень: оголошено тендер16 травня 2024 р. 18:32
Миколаївське підприємство оголосило тендер на страхування аварій у морі16 травня 2024 р. 09:33
Данці допоможуть Миколаєву придбати прибиральну техніку у кредит15 травня 2024 р. 09:02
До кінця року Миколаїв отримає нові автобуси14 травня 2024 р. 19:21
Одещина четверта за кількістю закритих ФОПів з початку року14 травня 2024 р. 15:54
Одеські telegram-канали опинилися серед найгірших14 травня 2024 р. 15:21
Оборудки під час війни на Миколаївщині: депутат засіє землі навчального закладу за гроші з бюджету14 травня 2024 р. 11:57
Найдорожчий тендер тижня – ремонт житлового будинку у Миколаєві за 15 мільйонів13 травня 2024 р. 18:28
Держава вчетверте виставила на продаж відсуджений в Клімова спорткомплекс "Люстдорф"13 травня 2024 р. 15:36
В Одесі розірвали 50-мільйонну угоду щодо ремонту скверу біля обладміністрації13 травня 2024 р. 11:54
Після трирічної тяганини суд став на бік муніципалітету щодо нахаббудівництва в центрі Одеси13 травня 2024 р. 09:12
Для ліцеїв Київського району в Одесі вирішили придбати проєкторів на 6 мільйонів12 травня 2024 р. 17:38
В Ізмаїлі вирішили сплатити майже 5 мільйонів депутатській фірмі12 травня 2024 р. 12:27
Одеський університет обрав підрядника для ремонту фасаду пам'ятки архітектури без аукціону