Як купити житло: місцерозташування

18 квітня 2021 р. 11:08

нерухомість

Продовжуємо цикл корисних порад на тему «Як купити житло?». Цього разу мова піде про місцерозташування вашої майбутньої нерухомості. Звичайно, можна не морочитися і залишитися жити в своєму районі, але, коли йдеться про поліпшення житлових умов, то можна, як кажуть різноманітні тренери, «вийти із зони комфорту».

Місто або передмістя?

Що може бути краще ранкових світанків із півнями? Тільки ґрунтові дороги та вода за графіком. Переселення за місто — це серйозний крок, і краще три рази подумати, чи готові ви щодня витрачати 2-4 години, добираючись на роботу та назад. Навіть за наявності власного автотранспорту. Якщо ж у вас вже пенсія або є пасивний дохід — тоді запрошуємо.

Ще один нюанс, який стосується вже не індивідуального житла. Дуже часто багатоквартирні будинки зводять впритул до міської межі, але юридично такі будівлі належать до іншого району. Якщо ви плануєте зареєструвати себе і своїх дітей в такому будинку, то пам'ятайте про те, що школи-дитсадки-поліклініки та інші державні структури будуть у вас не міськими, а районними. І навіть якщо забудовники та ріелтори кажуть вам: «Ця територія все одно буде містом», — не вірте. У них реально немає такої інформації, і вони просто налаштовують вас на краще.

Як обрати район для проживання?

Вибір району, як і у випадку з передмістям, безпосередньо залежить від ваших щоденних маршрутів: дім-робота-дитсадок-школа-ще кудись. Чим ближче все це буде один до одного, тим краще. Не розраховуйте на громадський і особистий транспорт. Озирніться — кількість автівок щорічно зростає, поверховість у нових житлових комплексах — теж. Все це ускладнює пересування по дорогах. Так, дуже хочеться жити в зеленому тихому районі, та ще й щоб все було поруч. Але, на жаль, у нас так не будують і доводиться обирати «краще серед гіршого».

Як не стати жертвою реклами?

Вигідне розташування нерухомості нерідко використовується в якості маркетингового ходу. «Модні» фахівці з нерухомості на сайтах з оголошеннями іноді шифрують розташування формулюваннями на кшталт: «Квартира в центрі», «Будинок в серці міста», «Житло в історичному районі», «До центру — 15 хвилин». Потім, коли виявляється, що це зовсім не той район, який ви хотіли, вони виправдовуються: мовляв там географічний центр або що за 15 хвилин можна доїхати, якщо інших машин взагалі немає, а світлофор завжди зелений. Буває, також, що оголошення про продаж житла розміщують в розділі іншого району. Так і народжуються «Приморський район, вул. Бочарова» або «Приморський район, вул. Варненська» та інші каламбури. І це спрацьовує, коли житло купують люди, не обізнані у географії міста. Своєю чергою аборигенам  завжди можна відповісти: «Вибачайте, помилилися». Пам'ятаймо про це і формуємо для «модних» фахівців запит на місцезнаходження нерухомості.

Як сформувати для посередників коректний запит на нерухомість в потрібному вам районі?

Можна, звичайно, просто сказати «підшукайте нам що-небудь в центрі». Але є великий шанс, що вам почнуть пропонувати об'єкти від центру Молдаванки до центру селища Котовського. Як показала практика, найбільш вдалим варіантом запиту є письмове окреслення ареалу, в якому вам потрібно придбати житлоплощу. Тобто пишемо щось на кшталт «Куплю житло на території, яка обмежена вулицями Ріхтера, Гастелло, Кордонній, Спартаківський». І навіть якщо ріелтор починає свою пісню, мовляв, «у двох кварталах звідти продається...», впевнено відповідаєте «ні, дякую». Якби вам потрібні були ці два квартали, то вони з самого початку увійшли б у ваш ареал, чи не так?

Якщо я купую житло з комерційними цілями?

Якщо ви інвестуєте у новобуд для подальшого перепродажу, то, напевно, ви бажаєте заробити не на районі, а на якихось інших факторах — наприклад, на ризиках. Тому район не матиме принципового значення. Якщо ви купуєте квартиру для оренди, то, звичайно, роздивляйтеся щось ближче до моря, до центру міста або до вишів. Відкрийте карту міста, сформуйте декілька відповідних ареалів і шукайте вже за цими параметрами. Або передавайте дані в роботу ріелторам. Таким чином, ви застрахуєте себе від перелопачування всіх цих об'єктів «в 15 хвилинах від центру серця моря в місті».

Як сформувати цілі придбання нерухомості та визначитися з житлом, не посварившись зі своєю половиною, читайте у попередніх матеріалах.

Автор: Артем Перфілов

Якщо ви хочете збільшувати кількість розслідувань та аналітичних матеріалі в на наших ресурсах — підтримайте нас.

Підписуйтесь на розсилку найголовніших новин в telegram. Дізнавайтеся першими про найважливіші та найцікавіші події Одеси!

інше

Міністерство охорони здоров'я повідомило про посилення захисту від коронавірусу штаму "Омікрон". Що ж відомо про новий штам та чи дієві проти нього існуючі вакцини? Всесвітня організація охорони здоров’я назвала новий штам коронавірусної хвороби “Омікрон” таким, що викликає занепокоєння. Таку ж саму класифікацію було надано і Європейським центром по контролю за хворобами.  Випадки зараження цим штамом … читати далi

За програмою “Доступні ліки” жителі Одеської області можуть отримати 354 лікарських засобів безкоштовно або з невеликою доплатою. В області є 719 аптек, де можна отримати ліки за електронним рецептом. Національна служба здоров'я України розповідає, де і як пацієнтові отримати потрібні ліки в Одеській області?   “Доступні ліки” — програма, яка дозволяє пацієнтам … читати далi

Щорічно наприкінці листопада вітрини магазинів рясніють банерами з акціями та знижками - наближається "чорна п'ятниця", всесвітній день розпродажів, з якого розпочинається сезон різдвяних покупок. За даними Financesonline лише у США дохід від минулорічної "чорної п’ятниці" склав більше 188 млрд дол. Середньостатистичний американець в цей день витрачає близько 485 дол. В Україні цей показник коливається в … читати далi

В Україні близько 5 тисяч юридичних фірм. То чому ж клієнти мають обрати саме вас? Щоб клієнт обрав саме вас, допоможуть брендинг або побудова бренд-стратегії - важлива та найскладніша частина маркетингової стратегії. Юрліга розповідає, що таке бренд і навіщо він потрібний? Бренд юридичної фірми - це знання та уявлення клієнта про компанію, які … читати далi

You control прозоро пресс-рум КВУ ЦПР