На старт: у 141 виборчому окрузі потенційні кандидати в нардепи вже проводять акції для виборців

02 червня 2019 р. 14:35

ОПОРА агітація вибори

Попри те, що у мажоритарному окрузі №141 Центральна виборча комісія ще не зареєструвала жодного кандидата у нардепи, активність деяких місцевих політиків вже розпочалася.

Як повідомляють спостерігачі ОПОРИ, чинний нардеп Віталій Барвіненко нещодавно побував у Татарбунарській лікарні, а 1 червня - на Дні захисту дітей у цьому ж місті. Крім того, на 2 червня мешканців Білгорода-Дністровського запрошують на безкоштовний концерт Наталі Могилевської.

ФОТО: Facebook

При цьому на білбордах без вихідних даних вказується, що вхід на концерт вільний.

Активно працює з виборцями і колишній народний депутат, бізнесмен Олександр Дубовий. Так, 22 травня у соцмережах з'явилася інформація про солодке частування та можливість стати учасником розіграшу велосипеда та двох гіробордів. Захід організовано за його "підтримки":

 

Крім того, за сприяння Олександа Дубового учні Кілійської та Татарбунарської шкіл з 2018 року беруть участь в щорічному конкурсі «Кращий щоденник». На переможців конкурсу чекає подорож Європою і паризький «Диснейленд».

Також наприкінці травня за фінансової підтримки Олександра цінними подарунками в різних номінаціях були нагородженні жителі села Приморське Татарбунарського району під час святкування дня народження села.

Водночас у Татарбунарах і Кілії відбувається розповсюдження на постійній основі газети «Райцентр». На її шпальтах постійно висвітлюється діяльність голови Лиманської об'єднаної громади (Татарбунарський район) Василя Резніченка.

А наприкінці тижня, що минає, 30 травня у Татарбунарах з’явилися  білборди з написом «Депутат. Слуга народу. Скоро. Зекоманда!», який не містить вихідних даних.

ОПОРА нагадує, що, згідно з ч. 1 ст. 68 Закону "Про вибори народних депутатів", передвиборна агітація - це здійснення будь-якої діяльності з метою спонукання виборців голосувати за або не голосувати за певного кандидата у депутати або партію - суб'єкта виборчого процесу. Передвиборна агітація може здійснюватися в будь-яких формах і будь-якими засобами, що не суперечать Конституції України та законам України.

Згідно з ч. 2 цієї ж статті передвиборча агітація, серед іншого, проводиться у формах розміщення агітаційних матеріалів на носіях зовнішньої реклами, оприлюднення повідомлень в друкованих ЗМІ, проведення концертів за підтримки кандидата, оприлюднення та інш. 

Згідно з ч. 3 цієї статті політична реклама - це розміщення або поширення матеріалів передвиборної агітації за допомогою рекламних засобів. До політичної реклами належить також використання символіки або логотипів партій - суб'єктів виборчого процесу, а так само повідомлення про підтримку партією - суб'єктом виборчого процесу або кандидатом у депутати видовищних чи інших публічних заходів або привернення уваги до участі у таких заходах партії - суб'єкта виборчого процесу чи певного кандидата у депутати. Реклама друкованих видань (газет, журналів, книг), інших товарів та послуг з використанням прізвищ чи зображень (портретів) кандидатів, назв чи символіки партій - суб'єктів виборчого процесу також є політичною рекламою.

Проте відповідно до ст. 5 цієї ж статті такі дії і період виборчого процесі не вважаються передвиборчою агітацію допоки не набуто статус суб’єкту виборчого процесу кандидатом або партією, тобто до офіційної реєстрації ЦВК. 

Також нагадаємо, що надання безкоштовної допомоги населенню може за певних умов розцінюватися як непрямий підкуп та порушення ЗУ «Про вибори народних депутатів України». Згідно з частиною 14 статті 74 цього закону, забороняється проводити передвиборну агітацію, що супроводжується наданням виборцям, закладам, установам, організаціям коштів або безоплатно чи на пільгових умовах товарів (крім товарів, що містять візуальні зображення назви, символіки, прапора партії, за умови, що вартість таких товарів не перевищує три відсотки розміру мінімальної заробітної плати), послуг, робіт, цінних паперів, кредитів, лотерейних білетів, інших матеріальних цінностей. Така передвиборна агітація або надання виборцям, закладам, установам, організаціям коштів або безоплатно чи на пільгових умовах товарів, послуг, робіт, цінних паперів, кредитів, лотерейних білетів, інших матеріальних цінностей, що супроводжується закликами або пропозиціями голосувати за або не голосувати за певну партію чи кандидата у депутати або згадуванням назви партії чи імені кандидата, є непрямим підкупом виборців.

Нагадаємо, що виборчий процес на позачергових виборах стартував 24 травня 2019 року. В Одеській області вже зареєстрований перший кандидат на мажоритарному окрузі.

Підписуйтесь на розсилку найголовніших новин в telegram. Дізнавайтеся першими про найважливіші та найцікавіші події Одеси!

інше

Одеське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України закінчило дослідження на предмет дотримання суб’єктами господарювання правил конкуренції під час проведення публічних закупівель продуктів харчування. Про це повідомили в пресслужбі АМКУ.  За результатами проведеного дослідження розпочато розгляд справ за ознаками порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дії (змов) … читати далi

Одесский областной лабораторный центр Министерства здравоохранения Украины, на утро 6 июля 2020 года в Одесской области лабораторно подтвердил 1 тысячу 883 случая COVID-19, 398 человек из которых жители Одессы. Таким образом за сутки 5 июля подтвердили 18 новых случаев инфицирования, причем 13 из них - у одесситов, пять - у жителей районов области.  Из общего числа … читати далi

ДП «Адміністрація морських портів України», ТОВ «Проектно компанія Рісоіл-Херсон» і ТОВ «Рісоіл-Херсон» підписали договір про передачу в концесію Херсонського морського торгового порту. Про це повідомили у пресслужбі АМПУ.  ТОВ «Рисоіл-Херсон» — це консорціум у складі ТОВ «Петро Ойл Енд Кемікалс», що входить до групи компаній Georgian Іndustrial Group, та українського … читати далi

Голова Одеської обласної адміністрації Максим Куций підписав розпорядження про виділення коштів Департаменту економічної політики та стратегічного планування. Як повідомили у пресслужбі ОДА, гроші виділили для оплати витрат, пов’язаних із розвитком телекомунікаційного вузла органів влади області. Загалом Департамент фінансів Одеської обласної державної адміністрації має перерахувати Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації … читати далi

You control прозоро пресс-рум КВУ ЦПР