20 лютого 2020 р. 12:34

Одеський ЦНАП готовий працювати без паперових квитанцій

Одеський ЦНАП готовий працювати без паперових квитанцій

Послуги  Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради відтепер можна сплачувати через інтернет-банкінг або мобільний додаток та надавати номер електронної квитанції адміністратору замість паперової.

Про це повідомили у Департаменті надання адміністративних послуг Одеської міської ради. 

ЦНАП Одеської міської ради долучився до Державного сервісу перевірки квитанцій в рамках експериментального проекту уряду щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту «Check».

Кожен громадянин України, звернувшись за адміністративною послугою до Центру, має можливість замість надання паперової квитанції про сплату адміністративного збору повідомляти лише її код. А адміністратор перевірить факт здійснення платежу за допомогою сервісу.

Таким чином, для отримання адміністративних послуг в ЦНАПі одесити можуть надати: квитанцію, сформовану у процесі оплати послуг через платіжний термінал, розміщений у підрозділах ЦНАПу; квитанцію про оплату послуг, видану банком, який самостійно обрала особа; код квитанції про оплату послуг, яку можна перевірити за допомогою програмного продукту «Check»; самостійно роздруковану квитанцію, сформовану у процесі онлайн-оплати.

Наразі за допомогою «Check» можна перевірити квитанції про сплату адміністративного збору, оплачені лише у банках «Приватбанк», «Монобанк» та «А-банк», а згодом будуть підключені ще 10 банківських установ.  

Поділитися