10 листопада 2019 р. 13:20

В Україні запрацювала Служба освітнього омбудсмена: оприлюднено контакти для скарг

В Україні запрацювала Служба освітнього омбудсмена: оприлюднено контакти для скарг

В Україні офіційно запрацювала Служба освітнього омбудсмена. Про це повідомив освітній омбудсмен Сергій Горбачов під час зустрічі з міністеркою освіти і науки України Ганною Новосад.

Він повідомив, що за два місяця було "з нуля" створено Службу, сформувано команду, розроблено чимало внутрішніх документів, які потрібні для роботи, працює сайт та онлайн форма звернень.

"Посада освітнього омбудсмена, перш за все, передбачає широку комунікацію з суспільством та інформаційну відкритість. Тож ми сподіваємось, що Служба виправдає покладені на неї обов’язки та стане ще одним майданчиком для спілкування з учнями, студентами, їхніми батьками, педагогами та науковцями. Сьогодні конфлікти – один з основних факторів, що заважає дітям нормально концентруватися на навчальному процесі та отримувати від нього користь. Служба має мінімізувати цей плив і допомогти усій нашій системі освіти стати успішнішою", – зазначила Ганна Новосад.

Безпосередньо працювати зі скаргами буде сам освітній омбудсмен і юридичний відділ Служби. При цьому в його складі також передбачено відділ медіа та аналітики. До вирішення конфліктів будуть залучатися працівники психолого-методичної підтримки.

Контакти Служби освітнього омбудсмена:

- адреса для електронних звернень: info@eo.gov.ua

- адреса для письмових звернень: Служба освітнього омбудсмена, 03058, м. Київ, відділення поштового зв'язку 58, а/с 48

- телефон для зв'язку: (044) 406-72-34, +38 095 143-87-26.

Нагадаємо, що з цього року батьки мають сплачувати штрафи за прогули учнів.

Поділитися