22 січня 2022 р. 13:49

Нові санкції РНБО: до переліку потрапив автор логотипу Одеси

Нові санкції РНБО: до переліку потрапив автор логотипу Одеси

Президент України Володимир Зеленський ввів у дію санкції проти російських суддів, підприємств та організацій та фізичних осіб.

Про це повідомили у пресслужбі Офісу президента. 

Під санкції РНБО потрапив і автор одеського «якоря-серця» Артемій Лебедєв.

Російському дизайнеру заблокували активи в Україні та заборонили виводити капітали за межі країни протягом 5 років.

Окрім Лебедєва під санкціями опинилися 18 суддів РФ, включаючи суддів Верховного суду, представник президента Росії на Північному Кавказі, колишній генпрокурор Юрій Чайка, голова управління ФСБ у Криму та Севастополі Леонід Михайлюк, в.о. голови ДСУ СК Росії у Криму та Севастополі Володимир Терентьєв та інші кримські чиновники, п'ятеро громадян Австрії, які керують архітектурним бюро COOP, яке будувало театр у Севастополі, архітекторка та громадянка ФРН Шмідбаур-Фольк Каролін.

Також під санкції потрапили 24 підприємства.

Нагадаємо, в травні 2021 року Одеський міський голова Геннадій Труханов розпорядився виділити кошти на придбання туристичного символу Одеси – малої архітектурної форми «Якір-серце». 

Під час сесії міської ради у лютому 2021 року депутати вирішили передати один такий символ в Геную. Тоді виникла суперечка, тому що депутат Ілля Фрейман заявив, що дарувати якір немає сенсу, бо коли пандемія, ця подія не збере багато людей. І взагалі якір нікому не потрібен, в Німеччині якір лежить на якомусь складі. 

У січні 2020 року таку вирішили подарувати марокканцям.  

У 2008 році міська влада провела конкурс на створення туристичного слогану та символу Одеси. Журі визнало кращим універсальну туристичну емблему (логотип міста) розроблену київським дизайнером Денисом Богушем, що представляє агентство Bohush Communications, що складається з слова «Одеса», слогана «море вражень» у вигляді хвилі і стилізованого усміхненого сонця. Однак результати конкурсу офіційно затверджені не були - на твердження Одеською міською радою цей логотип так і не був винесений, так як він піддався «шквалу критики» простих городян.

5 червня 2012 року дизайнерська студія Артемія Лебедєва презентувала брендбук «Фірмовий стиль Одеси», до якого увійшли фірмовий логотип, шрифти, патерн, каліграфічний композиція і правила оформлення «різних корисних речей - від вуличних табличок до сувенірних футболок». В той же день в Одесі під час відкриття міського туристичного центру відбулася презентація нового логотипу.

Поділитися