07 липня 2021 р. 16:10

Одеська обладміністрація шукає "головного з регіонального розвитку"

Одеська обладміністрація шукає "головного з регіонального розвитку"

Наглядова рада установи «Агенція регіонального розвитку Одеської області» оголосила конкурс на заміщення вакантної посади директора Агенції.

Про це повідомили у пресслужбі Одеської обласної державної адміністрації. 

Вимоги до кандидата:

  • громадянин України;  вік – від 30 до 55 років;
  • наявність вищої освіти (економічної, юридичної, природничої, інженерно-технічної, суспільних наук та державного управління) ; загальний стаж роботи не менше 10 років;
  • досвід роботи на керівних посадах (керівник, заступник директора, керівник структурного підрозділу) в підприємствах, установах та організаціях незалежно від форми власності, або керівником (заступником керівника) органу державного управління чи органу місцевого самоврядування,  не меньше двох років;
  • вільне володіння державною мовою; вміння користуватись персональним комп’ютером; знання основ діловодства;
  • розуміння загальної соціально-політичної, економічної та культурної проблематики Одеського регіону;
  • високі комунікаційні, аналітичні та організаційні здібності, навички публічних  виступів та фахових дискусій; вміння вести переговори;
  • самостійність, відповідальність, здатність швидко приймати рішення та виконувати поставленні завдання.

Нагадаємо, Виконуючий обов'язки Одеського міського голови Олег Бриндак розпорядився створити конкурсну комісію для проведення конкурсного відбору проєктів (заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, що реалізуються за рахунок коштів, затверджених у бюджеті Одеської міської територіальної громади, та здійснення моніторингу їх виконання.

Установчі збори задля формування нового складу громадської ради при Одеській обласній державній адміністрації відбулись 26 травня та завершились обранням у раду 35 осіб.

Одеська облдержадміністрація та обласна рада ініціювали створення спільного установи - «Агентства регіонального розвитку Одеської області».

Поділитися