10 грудня 2021 р. 18:10

Одеська мерія заплатить понад 150 тисяч за каталог та розробку маркетингової стратегії міста

Одеська мерія заплатить понад 150 тисяч за каталог та розробку маркетингової стратегії міста

Одеський міській голова Геннадий Труханов підписав два розпорядження про виділення коштів, які Департамент міжнародного співробітництва та маркетингу Одеської міської ради має сплатити за виготовлення каталогу Made in Odesa, а також за маркетингової стратегії міста Одеси, брендингу та брендбуку території.

Відповідні розпорядження оприлюднила пресслужба муніципалітету. 

Зокрема за каталог Made in Odesa департамент має сплатити 57,5 тисяч гривень: 13,5 тисяч власне за розробку каталогу та 44 тисячі гривень за друк його 440 екземплярів.

Маркетингова стратегія міста Одеси, брендинг та брендбук території коштуватимуть дорожче - 99 тисяч 930 гривень.

Консультаційні послуги з розробки концепції дослідження з питань управління маркетингом, а саме:

  • консультації щодо проведення стратегічних сесій з метою подальшої розробки маркетингової стратегії міста Одеси;
  • визначення проблеми та формування робочої гіпотези;
  • визначення системи показників (отримання й аналіз даних, формування висновків);
  • отримання інформації щодо етапів розробки маркетингової стратегії міста Одеси;
  • пропозиції щодо концепції позиціонування міста, його цінностей;
  • проєкти врощування бренду у міське середовище та просування міста назовні. 

Коштуватимуть ці послуги 28,8 тисяч гривень.

Консультаційні послуги з питань розробки брендингу та брендбуку території, а саме:

  • презентація ідей логотипу, фірмових кольорів, шрифтів, графічних стандартів і правил застосування бренду;
  • послуги щодо дії бренду та його стратегічних платформ до втілення бренду у фірмовому стилі.   

Коштуватимуть відповідно 21 тисячу 180 гривень.

Послуги з ринкових досліджень питань маркетингу (маркетингові послуги), а саме:

  • проведення контент-аналізу інформаційного простору щодо існуючого іміджу міста, його переваг щодо міст-конкурентів;
  • опитування громади міста щодо особливостей сприйняття маркетингу мешканцями;
  • моніторинг засобів масової інформації, вивчення ефективності публікацій у пресі, роликів на телебаченні та радіо в цілому. 

Ці послуги коштуватимуть 26 тисяч 880 гривень.

Раніше Одеський міській голова Геннадій Труханов підписав розпорядження про виділення коштів на придбання подарунків та дипломів для нагородження переможців та учасників конкурсу "Кращий інноваційний проєкт". Згідно з розпорядженням, департамент фінансів Одеської міської ради має перерахувати колегам з департаменту економічного розвитку 51 тисячу 740 гривень.

Раніше Одеський міський голова Геннадій Труханов підписав розпорядження про призначення радника-консультанта Одеського міського голови на громадських засадах. Також мер підписав розпорядження про призначення Віталія Савича на посаду директора Департаменту економічного розвитку Одеської міської ради.

Раніше Труханов підписав розпорядження про призначення Артема Сидоренка на посаду директора департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху та призначив собі радника-консультанта на громадських засадах.

2 серпня Геннадій Труханов розпорядився призначити тимчасово виконуючою обов'язки директора  департаменту транспорту, зв'язку та організації дорожнього руху Олену Фокіну на підставі службової записки іншого заступника мера Дмитра Жемана. 

Поділитися