27 жовтня 2020 р. 12:24

Низька активність: в Білгороді-Дністровському подовжили терміни голосування за новий бренд міста

Низька активність: в Білгороді-Дністровському подовжили терміни голосування за новий бренд міста

У зв’язку з низькою активністю участі мешканців міста в процесі онлайн - голосування за туристичний бренд міста Білгорода-Дністровського, конкурсна комісія всеукраїнського конкурсу туристичного бренду міста Білгорода-Дністровського вирішила продовжити строки онлайн-голосування до 8 листопада.

Про це повідомили у пресслужбі муніципалітету. 

Наразі охочим проголосувати пропонують три проєкти, за які можна віддати голос на «Єдина платформа місцевої електронної демократії» (e-DEM).

До фіналу конкурсу пройшли:

1. Конкурсна робота «Білгород-Дністровський. Родзинка Півдня», авторка Олена Шустер.

2. Конкурсна робота «Білгород – Дністровський. Колиска історії», автор Олександр Гуньковський.

3. Конкурсна робота «Білгород-Дністровський - твій беріг мрій», автор Владислав Михайлів.

4. Конкурсна робота «Білгород-Дністровський. Вишуканий смак життя», авторка Катерина Мельник.

5. Конкурсна робота «Білгород-Дністровський. Брама емоцій», авторка Аліна Кравченко.

Нагадаємо, у вересні туристичний логотип отримало інше південне місто в Одеській області - Ізмаїл

Поділитися