Телеканал оштрафують на 100 тисяч через мову ворожнечі лідера забороненої компартії в ефірі

19 серпня 2021 р. 21:29

ЗМІ медіа

Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення на засіданні 19 серпня розглянув результати перевірок двох ліцензіатів – ТОВ «НАШ 365», м. Київ (логотип «НАШ») і ТОВ «Наша прага», м. Київ (логотип «Максі-ТВ») – за трансляцію 4 травня 2021 року з повтором 5 травня передачі «Марафон». В ній містилися висловлювання, які мають ознаки прихованого заклику до розпалювання релігійної ворожнечі та ненависті, заснованої на нетерпимості до представників Православної церкви України, її представників та віруючих.

Пресслужба регулятора повідомила про його рішення звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії телеканалу «НАШ», на «Максі-ТВ» накладено штраф.

Перевірка проводилася на звернення Служби безпеки України. У ток-шоу «Марафон» гість студії народний депутат України ІІ-VІІ скликань Петро Симоненко висловлював твердження, що містили окремі ознаки прихованого заклику до агресивних дій, елементи розпалювання національної ворожнечі та ненависті, пропаганди комуністичного тоталітарного режиму, які в умовах активного застосування Російською Федерацією технологій гібридної війни проти України можуть завдати шкоди національній безпеці держави.

"В інформації, яка транслювалася в ефірі цих мовників, було безліч висловлювань і тверджень, які нав’язуються світові пропагандою РФ. Україна та її влада, українці, які відстоюють незалежність держави, змальовуються як послідовники фашизму, розкольники православної церкви, які розпочали громадянську війну на Донбасі. Така інформація стигматизує глядача, формує стереотипи, які заохочують дискримінаційну поведінку щодо влади і церкви, їх представників та віруючих і підбурює до ненависті", - повідомляють в Нацраді.

Учасник передачі Петро Симоненко є лідером забороненої в Україні Комуністичної партії України (перший секретар ЦК КПУ з 19.06.1993), був народним депутатом України з II по VII скликання. Його статус значно підсилює здатність впливу поширення мови ворожнечі на аудиторію телеканалу порівняно з можливими аналогічними висловлюваннями осіб, які не є політичними, релігійними, громадськими діячами або журналістами. Приклад використання політичними діячами різкого тону висловлювань сприяє тому, що публічний дискурс стає образливим і нетерпимим.

Беручи до уваги нинішню суспільно-політичну ситуацію країни, проти якої розв’язано гібридну війну, і конфлікт, що триває між прихильниками російського православ’я та Православної Церкви України, яка виступає за поновлення зв’язку українського православ’я зі світовою православною спільнотою у статусі автокефальної помісної церкви, подібні висловлювання, на думку Нацради, погіршують вже існуючу ситуацію і стигматизують одну зі сторін протистояння з метою обстоювання та навмисної активної підтримки цього конфлікту.

Нагадаємо, Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення оголосила попередження ТОВ «Телерадіокомпанія "Здоров’я"», яке провадить цифрове телевізійне мовлення з логотипом «Телеканал "Здоровье"». Причина - порушення рекламного законодавства та  недотримання програмної концепції мовлення і неналежне подання даних про програми і передачі. 

У травні 2021 року Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила перевірку ТОВ «ТРК "Здоров'я"» з міста Одеси через ознаки ретрансляції каналу «Перший незалежний». Цей канал створений командою співробітників холдингу Тараса Козака.

12 травня близько 20 осіб 12 травня влаштували акцію протесту біля стін бізнес-центру «Пресмаш» в Одесі, де базується телеканал «Академія». 

Мітингують представники організації «Братство» Дмитра Корчинського, які вимагали закрити телеканал, який пов'язаний з Дмитром Голубовим - помічником нардепа Віктора Медведчука.

Підписуйтесь на розсилку найголовніших новин в telegram. Дізнавайтеся першими про найважливіші та найцікавіші події Одеси!

інше

Виконавчій комітет Одеської міської ради ухвалив низку проєктів рішень про передачу на баланс комунальним підприємствам та установам нерухомості в центрі Одеси і на Французькому бульварі. Так, комунальному підприємству електричних мереж зовнішнього освітлення «Одесміськсвітло» на баланс передали трансформаторну підстанцію загальною площею 18,3 квадратних метрів на Французькому бульварі, 41-Б. А КП «Узбережжя Одеси» передали групу нежитлових … читати далi

Працівники Департаменту моніторингу рівних прав і свобод Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини перевірили, як Одеська обласна державна адміністрація додержується прав внутрішньо переміщених осіб на житло, та відзначили, що адміністрація не робить це на належному рівні. Про це повідомили у пресслужбі омбудсмена. Там зазначили, що до Уповноваженого звернулись 50 сімей ВПО, які з 2016 … читати далi

Служба автомобільних доріг в Одеській області оголосила три тендери для коригування проєктної документації на будівництво трьох ділянок автомобільної дороги загального користування державного значення «Обхід с. Сухий Лиман». Про це повідомляється в системі електронних закупівель Prozorro. Йдеться про трасу від автомобільної дороги загального користування державного значення Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші … читати далi

Приморський районний суд Одеси визнав старшого матроса винною у порушенні законодавства про державну таємницю і стягнув з неї 510 гривень штрафу.  Матеріали до суду направила військова контррозвідка, повідомляє "Думська". За її даними, в 2017 році військовослужбовець, що має доступ до держтаємниці, з'їздила в особистих справах на окуповану територію Автономної Республіки Крим. … читати далi

You control прозоро пресс-рум КВУ ЦПР