15 квітня 2021 р. 14:18

В Одесі почали будувати нову дорогу до порту за 2 мільярда

В Одесі почали будувати нову дорогу до порту за 2 мільярда

Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» почало роботи з прокладення нової дороги, яка з'єднає територію Одеського морського торгового порту та дорогу М-28 Одеса – Южне. 5,3 кілометри автошляху буде збудовано з цементобетонним дорожнім покриттям за посиленою технологією та буде організовано дві  смуги руху.

Про це повідомили у пресслужбі Одеської обласної адміністрації.

Майбутня дорога по всій протяжності пролягає у складних гідрогеологічних умовах і, крім іншого, потребує заміни ґрунтів підошви земляного полотна на глибину двох метрів. Реалізація проєкту передбачена на 2 роки.

Для відпочинку водіїв та відстою вантажного транспорту буде зведено TIR-майданчик, розрахований на 300 вантажівок, облаштовано 2 місця для стаціонарного габаритно-вагового контролю і два майданчики зважування-у-русі (WiM). При в’їзді на КПП порту дорога розширюватиметься до шести смуг, також буде побудована 500-метрова естакада загальною висотою 13 метрів.

«Державна безкоштовна дорога з цементобетону в обхід вулиць Одеси – «Велике будівництво» комплексно розв’язує проблему проїзду до порту. Зведення 5,3 км нового шляху покладе край руйнації будинків одеситів та комунальних вулиць. Вантажівки, котрі зараз змушені платити за проїзд територією приватної компанії, аби дістатися порту, матимуть альтернативний маршрут», - розповідають в Укравтодорі.

Нагадаємо, 5 лютого Служба автомобільних доріг в Одеській області провела тендер для обрання підрядника, якому заплатять за будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення М-28 Одеса – Южне – /М-14/ з під’їздами (під’їзд до Одеського морського порту). Переможцем визнали ТОВ «Ростдорстрой», що погодилося працювати за 2 мільярди 208 мільйонів 821 тисячу гривень тож 26 лютого з компанією уклали угоду.

Загалом, окрім переможця, до участі в аукціоні допустили ще ТОВ «Автомагістраль-Південь».  Втім, охочих позмагатись за цей підряд було більше - чотири. Окрім тих компаній, яких допустили до аукціону, бажали боротися ТОВ «Еліт-Строй» та «Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті», проте, ці дві компанії не допустили. 

Згідно з єдиним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, засновниками ТОВ «Ростдорстрой» є Комерційне товариство з обмеженою відповідальністю «Оттама», а кінцевими бенефіціарами - Євген Коновалов і Юрій Шумахер. Юрій Шумахер також є депутатом Одеської міської ради від фракції «Довіряй ділам» Одеського міського голови Геннадія Труханова

Нагадаємо, у липні 2020 року під час робочої зустрічі одеського міського голови та представників муніципалітету з представниками ДП «Адміністрація морських портів України» та Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) повідомили, що згідно з Генеральним планом розвитку Одеси планована альтернативна дорога загального користування для проїзду фур в Одеський порт  проходитеме по вулиці Проектній.

У жовтні 2019 рокуАдміністрація морських портів отримала згоду на альтернативну дорогу в одеський порт, повз платній майданчики «Євротермінал».

Портовики наполягають, що альтернативна дорога в порт, без заїзду на «Євротермінал», повинна бути.

У лютому 2016 року на засіданні виконавчого комітету Одеської міськради була затверджена нова схема для вантажного транспорту, який прямує до Одеського порту. Згідно з рішенням виконкому, рух вантажівок вулицями Чорноморського Козацтва, Отамана Головатого, Церковної і Одарія було обмежено. Вантажний транспорт з Київської траси через селище Усатове повинен був їхати на естакаду і потім - в порт.

Поділитися