19 січня 2021 р. 10:29

На Одещині не можуть підібрати підрядника для ремонту 30 кілометрів траси за 300 мільйонів

На Одещині не можуть підібрати підрядника для ремонту 30 кілометрів траси за 300 мільйонів

Служба автомобільних доріг в Одеській області в четверте оголосила тендер, щоб вибрати підрядників для поточного середнього ремонту двох ділянок траси Болград-Кубей-Арциз.

За даними системи електронних закупівель Prozorro, цього разу аукціон з очікуваною вартістю закупівлі в 367 мільйонів 225,7 тисяч гривень має відбутися 26 березня. 

Кінцевий термін виконання робіт також змінився - тепер це 31 грудня 2022 року. 

Вперше намагалися провести цей тендер в серпні 2020 року. Тоді охочих виявилося три компанії:

  • ТОВ «Ростдорстрой»,
  • ТОВ «Евродор»,
  • ТОВ «Миколївбудцентр». 

Однак результатом стала відміна закупівлі з формуліровкою: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». 

При проведенні закупівлі Південний офіс Держаудитслужби проводив моніторинг, в результаті якого виявив ряд порушень. Тому торги скасували, пославшись на неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері державних закупівель.

Вдруге ті ж самі компанії знов взяли участь в тендері, але до аукціону допустили лише ТОВ «Ростдорстрой». Тож торги не відбулися.

Втретє, в вже в листопаді минулого року цього разу вже лише дві компанії ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «Евродор» взяли участь у боротьбі. Переможцем назвали ТОВ «Ростдорстрой», але під час перевірки договірної ціни переможця процедури закупівлі в тендерній документації було допущено суттєві помилки, а саме: у додатку 5 «Технічне завдання» враховували не усі об’єми робіт та послуг, які передбачені проектом та необхідні для виконання. Так як на даній стадії проведення закупівлі, внести зміни до тендерної документації та виправити відповідну помилку не було можливим, торги знов відмінили. 

 

ТОВ «Ростдорстрой» контролюється компанією на Віргінських островах «Сайдлейк інтернешнл лімітед» в особі чотирьох чоловік: бізнесмена Олександра Жукова, депутата Одеської міськради Юрія Шумахера - представника партії «Довіряй ділам», Олександра Рацкевич і Євгена Коновалова.

Згідно з єдиним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, власником ТОВ «Євродор» є Геворг і Наталія АветисяниГеворг Аветисян - син ексдепутата Ізмаїльської районної ради Артака Аветисяна.

Нагадаємо, Кабінет міністрів України в жовтні направив на дороги 35 мільярдів гривень з 66 мільярдів, які були у фонді з протидії COVID-19, ці гроші витрачали серед іншого і на дороги в Одеській області.

Як зазначається в матеріалах «Укравтодора», в Одеській області гроші з «ковідного» фонду витрачали на ремонт таких доріг: Т-16-27 контрольно-пропускний пункт «Серпневе-Тарутине-Арциз-Сарата», Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, Т-16-08 Болград - Кубей - Арциз, мосту через Хаджибейський лиман, автомобільної дороги Одеса-Київ та Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг. 

Загалом ці дороги ремонтували чотири компанії: «Ростдорстрой», «Євродор», «Березівкаагрошляхбуд» та «Маст-Буд». На ці дороги виділили 966 мільйонів 990,4 тис гривень. 

Поділитися