06 листопада 2020 р. 14:25

Будівництвом високошвидкісної залізниці з Одеси до Львова зацікавилися італійці

Будівництвом високошвидкісної залізниці з Одеси до Львова зацікавилися італійці

Міністр інфраструктури України Владислав Криклій 4 листопада у Києві провів робочу зустріч із Надзвичайним і Повноважним Послом Італії в Україні, Давіде Ла Чечіліа. Участь у зустрічі також взяли перший заступник Міністра інфраструктури Дмитро Абрамович і голова правління Укрзалізниці Володимир Жмак.

Як зазначили в Міністерстві, сторони обговорили перспективи подальшого співробітництва між обома країнами у розвитку високошвидкісного залізничного руху в Україні.

Владислав Криклій позитивно відмітив двосторонню співпрацю між Україною та Італією у галузі транспорту та підкреслив, що українська сторона зацікавлена в реалізації проєкту високошвидкісного залізничного руху на території України. За попередніми оцінками, загальна довжина колій, яку планується побудувати у рамках цього проєкту, становить близько 2 тисяч кілометрів.

Очільник Міністерства привітав зацікавленість італійського бізнесу у співпраці за даним проєктом, зокрема щодо розробки ТЕО будівництва високошвидкісної залізниці у сполученні «Одеса-Київ-Львів-кордон з ЄС» загальною протяжністю 896 кілометрів. Він відмітив, що наразі є також велика зацікавленість зі сторони китайських компаній.

На думку Міністра, залучення провідних італійських компаній до реалізації такого масштабного проєкту в Україні може стати знаковим для співробітництва обох країн та безумовно буде сприяти розширенню економічних відносин між Україною та Італією.

Владислав Криклій також поділився найближчими планами Міністерства щодо впровадження перспективних проєктів державно-приватного партнерства у морській та залізничній галузі та, користуючись нагодою, запросив до співпраці та участі у цих проєктах італійські компанії.

У серпні в Києві презентували концепцію швидкісної залізниці Китай-Європа, яка може з'єднати Китай з 7 країнами - Казахстаном, Узбекистаном, Туркменістаном, Азербайджаном, Грузією, Україною і Польщею. Ширина колії на всьому шляху повинна відповідати китайському стандарту, тобто 1435 мм, а швидкість руху поїздів - більше 250 кілометрів на годину.

Поділитися