27 листопада 2020 р. 19:20
АМПУ звинувачує Держекоінспекцію в провокації за допомогою буксира «Аметист»
Адміністрація морських портів України вважає медійну активність навколо буксиру «Аметист» добре спланованою провокацією з боку Державної екологічної інспекції.
Про це під час прессконференції заявив начальник департаменту роботи портів В'ячеслав Вороний.
За його словами, представники АМПУ тричі обслідували буксир і ніяких ознак того, що він тоне не виявили. Стосовно можливого розливу нафтопродуктів з цього судна В'ячеслав Вороний зазначив, що буксир знаходиться на «холодному відстоюванні», не експлуатується і відповідно ніяких паливно-мастиних матеріалів там немає.
На думку про провокацію, за його словами, АМПУ наводить той факт, що інформація про аварію з'явилася у засобах масової інформації після декількох заяв з боку Державної екологічної інспекції про те, що адміністрація не пускає інспекторів до портів.
«Цей буксир порівняли із танкером Delfi, історія якого була дуже гучною, і її досі пам'ятають, а коли вже інформація набула максимальної уваги почали розповідати про необхідність дотримування екологічного контролю», - зазначив В'ячеслав Вороний.
На його думку, Державна екологічна інспекція таким чином намагається повернутися до контрольно-пропускних пунктів та можливості перевіряти іноземні судна, якої ДЕІ позбулася після 2018 року, коли її співробітників виключили з переліку тих, хто має право здійснювати контроль на прикордонних КПП. Мовляв, з того часу ДЕІ робить усе, щоб повернути собі це право, а АМПУ протидіє цьому.
«Відповідно до постанови Кабінету міністрів, контроль екологічної ситуації в портах покладено на АМПУ. Якщо адміністрація фіксує забруднення, то сповіщає про це інспекцію, тоді вже екологічні інспектори, разом з представниками АМПУ та судновласниками беруть проби у спеціальну тару, а не як-то на відео припливли на судні морської охорони, якимось ведрами відібрали...», - зазначив він.
Між тим Державна екологічна інспекція повідомляє, що зміст нафтопродуктів біля «Аметисту» у 3,8 разів перевищує норму.
Нагадаємо, представники Державної екологічної інспекції звернулися до правоохоронних органів із заявою з приводу інформації про аварію судна морської пошуково-рятувальної служби в селищі Олександівка під Чорноморськом на причалі і утворення навколо нього плями з нафтопродуктів.
Йдеться про заплутану історію з буксиром «Аметист».
Нагадаємо також, що 29 квітня невелике судно з буровою платформою викинуло на берег в районі курорту Рассейка Татарбунарського району Одеської області.
Раніше, 21 листопада 2019 року, на хвилелом пляжу «Дельфін» викинуло танкер Delfi, який пролежав там 293 дня - до 10 вересня 2020 року коли його підняли і відбуксирували в Чорноморськ.
18 квітня 2024 р. 20:31
Атаки ворожих БпЛА можуть спровокувати далекосяжні наслідки для Дунаю16 квітня 2024 р. 21:58
Аудитори звинуватили керівництво Ренійського порту у перешкоджанні16 квітня 2024 р. 15:31
Атаки рф по Миколаївщині нашкодили повітрю на понад 70 мільйонів16 квітня 2024 р. 13:28
ЗМІ: понад 200 тварин загинуло під час пожежі в кримському зоопарку16 квітня 2024 р. 11:58
Перевищення не тільки формальдегіду: чим ще забруднене повітря у Миколаєві15 квітня 2024 р. 23:02
На Миколаївщині розробили проєкт адаптації до змін клімату15 квітня 2024 р. 15:29
Одещина на другому місці в Україні за кількістю релокованих компаній14 квітня 2024 р. 12:21
Неподалік від Одещини стався землетрус12 квітня 2024 р. 22:15
Дронова атака 17 березня по Одещині нашкодила повітрю на майже 200 мільйонів11 квітня 2024 р. 11:03
Оновлено! Миколаївській молоді нададуть гранти від Bloomberg Philanthropies10 квітня 2024 р. 09:55
В Одесі виявили незаконне сміттєзвалище09 квітня 2024 р. 15:59
На Херсонщині зупинили незаконний промисел08 квітня 2024 р. 22:38
Подвійний ракетний удар в Одесі нашкодив екології на 600 мільйонів06 квітня 2024 р. 21:54
На Миколаївщині поліція влаштувала рейди та виявила порушення